Saturday, 8 October 2011

Ladybug / Bubamara
























Ah, nekad beše lepo vreme! Uživali smo u suncu nesvesni da je jesen već tu. I sad je, konačno, došla po svoje! :( Ovakve odevne kombinacije možemo da zaboravimo. Vreme je za džempere, jakne, čizme i kišobrane. :((((
Pošto ne želim da ubacim u recycle bin fotografije koje su snimljene dan - dva pre nevremena ovaj i naredni post će biti u "sunčanom izdanju" čisto da nas podsete na ovo miholjsko leto i tople dane od kojih se tako teško rastajemo. . .

  T-shirt: New Yorker
Skirt: Pull and Bear
Shoes: New Yorker
Bracelet: DIY
Name Necklace: http://facebook.com/srebrna.bajka

7 comments:

  1. hvala ti puno na komentaru koji me doveo na tvoj blog! jako mi se sviđa, pogotove ove stvarčice što praviš! pratim te!

    ReplyDelete
  2. Prelijep look i predivan blog...

    Pratim te!
    LP :)

    ReplyDelete
  3. Hvala vam na komentarima i hvala sto me pratite. Posto sam pocetnik u ovome mnogo mi znaci.

    ReplyDelete
  4. Ovo mi je slatko skroz. A imaš još lijepih kombinacija. Sviđa mi se tvoj blog, pratim te. :)

    ReplyDelete

I appreciate every single comment, my dear blog friends ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...